Hoe heet de tekenfilm met een geelachtig die die ontsnapt en vlucht?

Ik heb een film in mijn herinnering van een diertje die gevangen was genomen en die ontsnapte en vluchtte. Hij was beetje geelachtig van kleur met een breed hoofdje. Waarom ze hem weer wilden vangen weet ik niet meer. Ik ben benieuwd of iemand weet waar ik het over heb. Anders kom ik waarschijnlijk nooit erachter welke (teken)film dit was. Ik was nog jong toen ik een deel van deze film heb gezien, dus ik weet niet hoe zuiver de herinnering is.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (4)

Misschien bedoel je "De Marsupilami en Koningin Cata", de eerste tekenfilm over het hilarische stoere nieuwsgierige gele beestje met zwarte vlekjes dat met zijn gezin in het tropisch regenwoud van Palombie woont.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee dat is m niet helaas.
Als je dit vogeltje bedoelt, dit is Twiti, Twiti speelt in de reeks tekenfilms looney tunes.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee het is geen vogeltje, eerder een beetje beertjesachtig denk ik. Maar geen idee of het een beertje was of dat het wat anders was.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Helaas is dat m ook niet.
Denk dat dit de film Jungle Jack is
Plaatje bij antwoord