Waarom hebben Spongebob en de Snorkels elkaar nooit ontmoet?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Omdat ze evolutionair zijn aangepast aan biotopen die in verschillende oceaangebieden liggen en andere voortplantingsmethoden en voedselsoorten hebben. Ze hebben wel evolutionair een gemeenschappelijke voorouder in de persoon van "The Incredible Mr. Limpet".
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Omdat ze niet echt bestaan.
Zijn 2 verschillende tekenfilms,rare vraag..

Antwoorden (1)

Omdat de Snorkels in 1982 werden getekend door Nicolas Broca uit België voor de animatie-afdeling van uitgeverij Dupuis. Terwijl Spongebob pas geproduceerd wordt sinds 1999 en uit Amerika komt.
Amadea