Wie kent deze tekenfilm?

Vroeger had ik een videoband met daarop allemaal korte stukjes tekenfilm. Ik zal de stukjes film proberen te beschrijven:

- Een moeder speelt met haar baby en tikt alle teentjes van de baby aan. Op het moment dat ze de grote teen aantikt roept de baby met een zware mannenstem: ''Auw, mijn grote teen''.

- Er ligt een stuk kaas op tafel. Een man gaat aan die tafel zitten en wil de kaas gaan eten. Op het moment dat de kaas richting de mond gaat komen er allemaal muizen uit de kaas, waardoor het een zwart geheel wordt. Als de man de kaas terug op tafel zet, kruipen alle muizen terug.

- Er staat een jongentje bij een boom en roept om hulp. Op het moment dat een man aan komt gerend om te helpen, begint het jongentje heel irritant te lachen.

Ken iemand deze tekenfilm en wat is de naam ervan?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Die eerst en laatste komt me bekend voor. Van bugsbunny hadden wij een videoband. En daar zaten opkwam dat soort korte filmpjes bij.
Ook iets van een gans die op een berg eieren zat, en bugsbunny die achternagezeten word en dan door een berg rent.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Merrie melodies ofzo heette dat, maar kan het betreffende filmpje nog niet vinden op YouTube
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan die ik bedoel alleen in het Engels vinden: typ op YouTube merrie melodies 1942 foney fables in en je hebt hem. Maar met die kaas ken ik niet

Antwoorden (1)

Twee van de tekenfilms ken ik van het cartoon network programma Down with droopy D. Fred Quimby was de maker of producer dus ik zou zijn naam op youtube invoegen. Succes