hoe heette de tekenfilmserie over een ondergrondse geheime hondenorganisatie over de hele wereld?

Voor het helpen van mensen, het redden van ontvoerde honden en tegen katten. Toegang via hondenhokken en communicatie via de toiletklep dmv soort tv-beamer

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk bedoel je een serie genaamd 'The secret files of the Spy dogs'. Deze serie werd eind jaren '90 door fox kids uitgezonden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja!!! Zó lang gezocht en niemand geloofde mij tot ik het begin van de film cats and dogs zag! Die gaat daar ook over! Dank je wel!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is wat ik zocht... Exact!!

Andere antwoorden (2)

Volgens mij bedoel je Cats & Dogs, maar dat is een film een geen serie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De serie bestond. Kijk maar naar het beste antwoord!
Waarschijnlijk bedoel je "Pound puppies".
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De serie bestond. Kijk maar naar het beste antwoord!
Amadea
10 jaar geleden
Wat bedoel je? Ik schrijf niet dat die serie niet bestond. En er is geen beste antwoord...