Niet zozeer ontdekt. Het is ontstaan, geevolueerd, zoals ook stijlen als het bioscoopschilderen en de klare lijn zijn ontstaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier staat dat anime ontwikkeld is door een aantal Japanse cineasten aan het begin van de 20ste eeuw.
Het is later in de zeventiger jaren weer opgepakt.
Je kunt dus niet één iemand aanwijzen.
14 jaar geleden
Anime's zijn Japanse tekenfilms. Manga is de naam voor Japanse strips.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is een bepaalde style die herkenbaar is aan verschillende kenmerken .
b.v. de ogen die altijd groot zijn.
hier zie je hoe je het zelf kan leren tekenen.

http://www.dragoart.com/tuts/3759/1/1/how-to-draw-anime-girls.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, ik wuv animes. maar. ik heb echt geen idee wie dit heeft 'ontdekt'
Als je van animes houd?
Probeer Elfen lied(=metveelbloed) en Queens blade(=beetje sexistisch)