Op de achterkant van de strips.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Het is toch waar?
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, daar staan alleen de meest recente nummers van de zogenaamde rode reeks.
Kijk is op onderstaande link
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een goede lijst wil hebben vanaf de eerste waarin zelfs "suske" nog "rikki" was dan klik op de link. In het overzicht staan ook de nummers van de reeksen waarin het verhaal verscheen
11 jaar geleden
Hieronder de link met alle suske en wiske van af nummer 67. De hiervoor uitgegeven serie 1 t/m 66 zijn niet meer verkrijgbaar.
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Dat klopt niet Ronron1212
Deel 1 t/m 66 zijn de oude drukken, deze waren zwart wit. Deze zijn gewoon weer in de serie opgenomen, alleen vanaf nummer 67 en in een iets andere volgorde. De oude zijn nog wel te krijgen, maar daar moet je grof voor betalen.
ronron1212
11 jaar geleden
Ik geef alleen maar aan dat ze niet meer verkrijgbaar zijn. Dat de lijst vanaf 67 gaat dus ?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik maakte uit je antwoord op dat de delen 1 t/m 66 niet meer te krijgen waren, met andere woorden, dat je deze verhalen niet meer kunt lezen. En DAT klopt dus niet :-) Maar het is maar net hoe je jouw antwoord interpreteert.
Ik dacht dus dat je dat bedoelde. Maar kennelijk had ik het mis.
Er zijn verschillende reeksen Suske en Wiskes, en uit de eerste blauwe reeks zijn later weer verhalen(inkleur) opgenomen in de nieuwe rode reeks, en er zijn er meerdere, bij elkaar maar liefst tien reeksen (speciale (her)publicaties uitgezonderd.

In de lijst uit de link staan alle titels vermeld met de eerste datum van verschijning, en in welke reeks ze verschenen zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
Let wel : alleen de nummers uit de zogenaamde 'rode reeks' zijn nog wijd en zijd verkrijgbaar. Maar oudere verhalen zijn soms wel te vinden op rommelmarkten of antiquriaten, en verschijnen soms ook in herdruk.

(Lecturama heeft bijvoorbeeld in de 'gele reeks'- hier niet eens vermeld - alle nummers t/m 66 opnieuw uitggeven in verzamelalbums. )