Wat de gek er voor geeft. Op de rommelmarkt van Koninginnedag koop je zo'n stapel al gauw voor 5 euro of een tientje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In goede staat kan je tussen de 15 en 25 cent per duckie verwachten. Als ze beschadigd zijn in de mate die je beschrijf misschien 10 cent per stuk. Deze jaargangen zijn niet zeldzaam genoeg om geld waard te worden. .