Er was vroeger een tekenfilm welke over een jong zwerfkatje ging. Ik weet echt de naam niet meer?

Het was denk ik een tekenfilm uit 1988 tot 1992, het ging over een zwerfkatje. Het was in ieder geval zeker niet de Aristocats..

Zou kunnen het dat een disneyfilm was, maar ik weet het niet zeker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bedoel je soms Oliver & Company?

http://www.imdb.com/title/tt0095776/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1
En de Nederlandse titel was Oliver & Co.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het niet zeker, maar een enkele muziek uit de film (Jij en ik / My company) klinkt me toch bekend in oren. Hoewel het verhaal die in mijn gedachten hing vrij vaag was, gok ik er echt op dit dit die film was.