Wat zijn de 5 cartoons/ anime's met de meeste afleveringen?

eigelijks zijn het 2vragen de top 5 cartoons en anime
ik denk dat pokemon, yu-gi-oh en the simsons er in voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K
Ritsuka
12 jaar geleden
Die al klaar zijn of die nog lopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maakt niet uit zolang ze maar de meeste afleveringen hebben op dit moment

Het beste antwoord

In mijn link vind je een lijst van anime series gesorteerd op aantal afleveringen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de lijst is niet helemaal up to date zie ik, maar helemaal bovenin de lijst veranderd er weinig in de volgorde

Andere antwoorden (6)

Naruto ? (anders kijk op deze site)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dragonball Z/GT hebben samen ook iets van 600 afleveringen ofzo die verdiend ook wel een plekje in je top 5
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pokémon is bij aflevering 703 in Japan. Dit aantal groeit nog elke week.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
South park zit nu rond de 240 afleveringen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
One Piece rond de 500 afleveringen.

Toegevoegd na 1 minuut:
en One Piece zou zeker meer worden dus ik denk dat het rond de 700 word?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I think
dragon ball series
one peice
naruto
tokyo ghoul
and
gravity falls have the most
http://ow.ly/7fnG307qzUW