De stem van Timmy Turner (Fairly Odd Parents): Is het een jongen of een meisje?

In Fairly Odd Parents wordt de stem van Timmy door hem/haar gedaan, maar in andere tekenfilm/animatiefilms is hij/zij een meisje. Wat is het geslacht van hem/haar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

De stem is van Lot Lohr. Dat is een vrouw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, die zat bij Sesamstraat!

Andere antwoorden (1)

de stemmen zijn van vrouwen Tara Strong & Mary Kay Bergman heten ze.

Toegevoegd na 3 minuten:
Dat is de engelse versie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij vraagt daar toch niet persee om.