Waar kan ik de angry birds knuffels kopen in euro prijs en zonder credit card?

Toegevoegd na 47 seconden:
Categorie zal niet kloppen. Maar weet niet waar hij tussen hoort.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

hier de link naar waar je ze kan kopen
http://www.angrybirdsknuffels.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een geld voor die knuffels:O +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo wat veel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
yup, het is een hype in aantocht ik vind ze persoonlijk wel erg tof
Kimath
12 jaar geleden
zien er leuk uit, maar inderdaad veels te duur. Volgens mij kun je beter proberen zelf wat te knutselen :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zien er idd enig uit, maar pittig geprijsd (+ 6,75 verzendkosten) oeps...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn inmiddels een stuk goedkoper geworden! Yay! XD

Andere antwoorden (4)

Op Ebay kan je ze prima kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marktplaats??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze ook op http://www.angrybirdsknuffels.nl besteld toen waren ze nog €24,50
Was verder prima afgehandeld.

Toegevoegd na 17 minuten:
Oh ja, leuke is dat de knuffels daar lekker groot zijn :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op http://www.angrybirdskopen.nl zijn ze een stuk goedkoper! Ik heb er daar 2 gekocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die vind ik er lelijk uitzien en ze zijn kleiner ook. Je moet ook nog eens 15 dagen wachten op de levering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had ze na 1 week & gratis geleverd :) De mijne zijn 26cm, groot genoeg voor mij hoor!