Ongeveer van 2 t/m 6 jaar, maar een (demente) moeder van een vriendin is nog (weer) helemaal gek van Bert en Ernie dus je bent nooit te oud voor zo iets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nijntje kan al voor dreumesjes van af een jaar of anderhalf tot ca 4 a 5 jaar
Winnie the Pooh vanaf ca. 2,5 jaar tot ca. 6 a 7 jaar.
Ligt een beetje aan de belangstelling van het kind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welnee, als ze dat leuk vinden is dat prima toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de beantwoording van de vraag dacht ik aan de boekjes en verhaaltjes. Ik ging er vanuit dat je een boekje cadeau wilde doen. Dom, dom, dom natuurlijk!
De figuurtjes Nijntje en Winnie vinden heel veel kinderen en ook volwassenen heel lang leuk hoor!
2 tot en met 8 maar 9 kan ook nog wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nijntje en winnie de poeh zijn allebei gemaakt voor 2 t/m 6 maar als mensen die ouder zijn zich er lekker bij voelen kunnen die dat gerust kijken het is niet overbodig.