Stopt de Donald duck ooit een keer met verhalen maken?

ik zat net de dd te lezen en ooit heb je alle verhalen toch wel een beetje gehad? of kan dat oneindig doorgaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat dat oneindig door kan gaan. Je fantasie kan ook oneindig door gaan dus ook kun je nog ontzettend veel DD maken. Misschien stoppen ze er ooit mee maar nog lang niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk ze zouden natuurlijk ook kunnen doen dat er bijvoorbeeld een ene Harm Hond komt in Duckstad. Daar heb je er al weer 100 verhaaltjes bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik hoop het niet!
Wel publiceren ze soms verhalen die al eerder in de DD hebben gestaan.