Die zijn niet meer verkrijgbaar, maar wel in kleur, ze zijn namelijk vanaf nummer 67 weer begonnen met 1, 2 is dus nu 68, 3 is 69 enzovoort. Dus in kleur heb je ze nog wel, en je kunt ze bestellen bij de bron, waar tevens dit citaat staat (derde 'naardewinkel' blokje)

"SUSKE en WISKE Delen 1 t/m 66 verschenen in zwart-wit. Deze delen zijn in die uitvoering niet meer verkrijgbaar, maar werden wel in kleur in de serie hernomen vanaf nummer 67. 67. De poenschepper 68. Het eiland Amoras 69. De nerveuze Nervi 70."

De enige manier is denk ik marktplaats goed afstruinen, op speurders.nl kijken, maar als ze daar niet zijn loopt 't spoor eigenlijk zo goed als dood. Ik vind het dan ook zeer jammer dat ze niet meer verkrijgbaar zijn, dat had ik namelijk met plezier willen melden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je bericht

Andere antwoorden (1)

Als ik uitga van de vlaamse versies, dan zijn slechts de delen 0 tm 35 "ongekleurde uitgaven".

Daarna is er eerst overgegaan op tweekleurendruk en pas vanaf nummer 67 begonnen met vierkleurendruk.

Soms kan je exemplaren vinden bij antiquariaten, maar dan zijn ze omdat het verzamelobjecten zijn geworden, meestal aardig aan de prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok bedankt