Zijn er radiostations die orginele jaren 50 & 60 radio programma's met muziek uitzenden?

2 jaar geleden
in: Radio
1.9K
tinus1969
2 jaar geleden
Complete programma’s? Dus inclusief het gebabbel van de DJ?
popeye
2 jaar geleden
@tinus1969 originele radio programma's met muziek...
tinus1969
2 jaar geleden
@popeye, maar wat bedoel je met ‘origineel’in dit verband?
popeye
2 jaar geleden
@tinus1969 dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen wat ik met origineel bedoel? Originele radio programma's en muziek uit die tijd... Wat valt daarin niet te begrijpen?

Antwoorden (1)

Jazeker, zie deze bijvoorbeeld.
https://www.accuradio.com/fifties/
2 jaar geleden
Amadea
2 jaar geleden
Dat is wel muziek uit de vijftiger jaren, maar betreft geen originele radioprogramma's uit die tijd. Zouden die überhaupt bewaard en opnieuw uit te zenden zijn?
teusvh
2 jaar geleden
Ik denk dat er niets bewaard is. Verreweg de meeste uitzendingen waren live, en als er al een keer iets vooraf werd opgenomen werd de band direct weer voor iets anders gebruikt. Want die banden waren vreselijk duur.