wat is het hoogste bedrag dat is gewonnen bij "het geluid"van Q Music?

en wat was dan het antwoord?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Radio
4.4K

Het beste antwoord

Feest bij Qmusic vanochtend: een luisteraar heeft 'het geluid' geraden en wint daardoor 63.700 euro.

Kim Stolk uit Pijnacker heeft blijkbaar goeie oren. Ze wist precies wat het geluid was dat de radiozender al wekenlang liet horen: het verschuiven van het schuifje op de achterkant van een fotolijstje.
Dit was het hoogste bedrag ooit.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
werkelijk? vanochtend?! dat is wel heel toevallig!
de vraag kwam zomaar in me op....
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ah nee toch niet helderziend. da`s nou jammer......
Amadea
6 jaar geleden
Nee, het was op 11 oktober 2017 maar fremar kopieert alleen letterlijk....
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik heb een antwoord op mijn vraag en dat was het belangrijkste.
fremar dank je wel voor het antwoord en Amadea bedankt voor de aanvulling.
ik had zelf ook beter moeten kijken...
gevalletje van `` beetje dom``....... :)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Overigens herinner ik mij het vergelijkbare 'Het geluid van de zomer' van Skyradio, omstreeks 2005. Daar zijn ook grotere bedragen weggegaan.