ja, ook erg gaaf, maar die kende ik al:P ik ben eigenlijk opzoek naar iets met alleen een groove en een rhodes, zonder zangers. veel mensen kunnen het beschouwen als achtergrond muziek.
Een van mijn favorieten is de helaas te vroeg overleden Richard Tee.
Een andere zeer actieve Fender-Rhodes pianist is
Bob James, die onder eigen naam en met zijn groep Fourplay relaxte muziek maakt.
Er wordt met name een soort fusion gespeeld, waarbij
het groove-element veel aanwezig is.