Besef je niet wat je allemaal heb, tot het er niet meer is?

Hoe bewust is men zich over zijn huidige zegeningen...?

onvrede?

http://www.youtube.com/watch?v=i9QYv9XBMHI

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Antoni
14 jaar geleden
Lekker nummer, dit liedje van Janet!

Het beste antwoord

Ik kan alleen voor mijzelf spreken.
Ik probeer zo bewust mogelijk in het leven te staan en mijn zegeningen te tellen.
Maar er zullen altijd bepaalde 'verworven rechten' blijven die ik over het hoofd zie en pas weer waardeer als ik ze moet missen.
Denk aan: Vrijheid, stromend water, een geisoleerde en te verwarmen en droge woning. Iets eenvoudigs als een toilet, koelkast.
De zon die elke dag weer opkomt.
Dus een gedeelte van mijn zegeningen ben ik me bewust en een gedeelte zal ik pas doorhebben als ze er niet meer zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je kunt je wel een voorstelling maken van hoe het zou zijn wanneer iets of iemand die heel belangrijk in je leven is er niet meer is, maar echt beseffem doe je het pas wanneer het daadwerkelijk zo is!

Toegevoegd op 22-05-2009 09:42:56
beseffeNNNN
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beseffen is toch met 1 N? ;-)
Ik was heel onbewust van mijn zegeningen.... take it for granted... totdat je heel wat van je wordt weggenomen, dan zie je dat er maar een paar dingen echt belangrijk zijn in het leven en dat je alles veel meer waardeert (en ziet)