Wie weet waar ik de volgende twee liedjes kan downloaden / kopen?

Ik heb ze nodig voor een bruiloft en kan ze nergens vinden op internet. Wie is er handiger in als mij? Het gaat om:
Eric Clapton - All our past times
Havenzangers - trouw niet voor je 40e

Toegevoegd na 6 minuten:
Ze staan niet eens te koop op itunes, kan geen torrents vinden en via limewire is ook geen succes..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Je kunt de liedjes van Youtube omzetten in mp3 bestanden met deze site http://www.listentoyoutube.com/ Ik heb het vaak gedaan, de site werkt goed, alleen is de muziek kwaliteit wel ietsje minder dan als je het op cd zou afspelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Dat gaat je lukken met het programma shareaza, gratis te downloaden van het internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha Sjaan alles goed?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prima, verveel mij alleen een beetje, vriendin een weekje met de kinderen op vakantie, en ik moet weer naar het ziekenhuis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij doet die t niet op mac..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk dan even op youtube, daar zijn ze ook wel te vinden.
limewire of bol.com geprobeerd? ze staan ook on youtube dus wellicht kun je de uploaders vragen om een mp3 bestand. suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze staan beide op youtube.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zag ik maar ik wil ze als mp3 hebben zodat ze op cd kunnen..
Je zou ze op Youtube kunnen opzoeken en dan via
http://www.video2mp3.net/nl/ de url invoeren en dan maakt hij er een .mp3 van die je dan kan downloaden
Succes !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan gebeuren ...
Dankje voor de +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze gebruik ik ook altijd
+1
Ze staan wel op nieuwsgroepen alle twee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het toverwoord hier is 'nieuwsgroepen'. Als je wilt en als de moderatoren geen bezwaar hebben, wil ik ze wel even voor je downloaden en mailen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek ze op op youtube en ga dan naar onderstaande site.
Je vult de youtube link in en klaar!