Waar zingt Alanis Morissette over, in het nummer: `Thank you` ?

Heb de songtekst gelezen, maar snap er nog steeds geen hout van. Waar gaat het nu over.

http://www.youtube.com/watch?v=NL1Nu3qZLdg&p=D70DE9EF49BCCFC4&playnext=1&index=50

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
6.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh ik vind dit zo'n ontzettend mooi liedje , laat een ontzettend diep onbestemd verlangen in mij opborrelen. Bedankt voor de link en de goede vraag .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is ook een song welke ik rustig 10x achter elkaar kan draaien. Blijft mooi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"THANK U ":-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze link is met de orignele video . Alanis "naakt " zingend in de straat . Let op hoe haar haar valt. www.youtube.com/watch?v=OOgpT5rEKIU
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind haar lange haar prachtig, maar van mij had ze voor het maken van deze clip best eerst even naar de kapper gemogen...:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een elastiekje indoen had ook gekund. Leuke vraag trouwens, songtekst ontleden... altijd leuk. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snap alleen niet waarom de link in mijn vraag niet gelijk het schermpje van Youtube bij de vraag laat zien, zoals ik dat bij soortgelijke vragen wel zie.

Het beste antwoord

Mijn interpretatie is dat ze zingt over hoe men in de moderne maatschappij nog wel eens te snel wil gaan en hoe men hierbij alle betekenis nog wel eens uit het oog verliest.
Er is geen schoonheid meer, we zijn egoïstisch, gierig, gulzig en kijken niet om ons heen om te zien wat er rondom ons gebeurd.
Blijkbaar kreeg zij dit inzicht tijdens haar reis naar India.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hele mooie interpretatie!!
PLUS.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi NovemberGraye +

Andere antwoorden (5)

Het liedje is geschreven over een reiservaring naar Indie,ze schreef over hoe ze zich er over voelde

Toegevoegd na 3 minuten:
het eerste wat ze ook zingt in het refrein is Thank You India
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze bedoelt dat ze op moet houden zichzelf te pijnigen over alles waar ze niks aan kan veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
als de vertaling niet in beeld komt, klik daar dan ff op op de rechterkant van je scherm

Toegevoegd na 2 minuten:
Verder is het inderdaad een reis ervaring van haar naar India.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel mooi, +! Als ik het goed begrijp vindt ze India een prachtig land, maar baalt ze van de politieke omstandigheden daar.
Zie de 49 meningen over de betekenis van deze song op www.songmeanings.net/songs/view/3179/#comment
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
PLUS!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gave discussie! Ik krijg opeens zin in transparante wortelen die mij voorgehouden worden.
De link met haar ervaringen in India wordt toegelicht op onderstaande site.