Wie kent het liedje met een stukje waarin een aantal violen wordt gespeeld met een sterk arabisch tintje dat lijkt op lolita van Alyzée?

Het is een soort van pop/lovesong van een vrouwelijke engelse zangeres.(100000000 opties staan er open) Het enige wat dit nummer uniek maakt is dat na iedere zin/lijn en stukje op een aantal violen wordt gespeeld met een sterk arabisch tintje. Ook in het refrein gebeurt dit. Het nummer lijkt een beetje op lolita van Alyzée. Iig bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (2)

Met iTunes schijn je met de functie 'genius' gelijksoortige muziek te kunnen vinden. (Kan 't niet testen - ik heb geen iTunes.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Dit kan het gevraagde stuk niet zijn, want er komt geen zangeres aan te pas.....