Weet iemand of 2 Unlimited (Ray and Anita) na In Da name Of love nog meer muziek gaan maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ik heb een keer bij De wereld draait door gezien dat ze het hierbij willen laten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die maken weer samen muziek.

Ray & Anita [Comeback]
In juli 2008 lekte uit dat Ray en Anita plannen hebben voor een reünie. Anita trad sinds 2005 regelmatig alleen op op diverse fuiven met de grootste 2 Unlimited-hits. In februari 2009 raakte bekend dat de twee opnieuw samen zullen optreden op I love the 90's - The party, dat plaatsvond op 11 en 12 april 2009 in de Ethias Arena in Hasselt, België. Tijdens deze shows wisten Ray en Anita te vertellen dat ze zo genoten hadden van het optreden en de reacties overweldigend waren.
Het volgende concert vond plaats op 30 april 2009. Daar stonden ze op het Koninginnedagfeest van Radio 538 op het Museumplein in Amsterdam, Ray en Anita stonden voor het eerst sinds 13 jaar samen op het podium in Nederland. En dan ook meteen op het grootste feest van Nederland met 600.000 bezoekers.[1] In september en oktober van 2009, treden ze op in het Sportpaleis te Antwerpen, als gast optreden tijdens de concerten van Milk Inc., een populaire dance-act in België.[2] De optredens tijdens deze reünie werden gedaan onder de naam Ray en Anita. De naam "2 Unlimited" is eigendom van producer Jean-Paul De Coster en die had geen toestemming voor een officiële reünie gegeven.
Op 20 december 2009 dook het duo toch onder de naam Ray & Anita de studio in om een nieuwe single op de nemen. Dinsdag 29 december werd de titel van het nummer bekend gemaakt en verscheen de single direct in de tipparade. De single heet "In Da Name Of Love".
Tijdens een interview bij het televisieprogramma "De Wereld Draait Door" gaven Ray en Anita toe dat ze tijdens de eerste periode van 2 Unlimited een geruime tijd een relatie met elkaar hebben gehad.
Omdat de Belgische producer Phil Wide geen toestemming had gegeven om de naam 2 Unlimited te gebruiken gaan Ray en Anita door onder hun eigen namen. Op 8 januari 2010 is de single officieel verschenen op iTunes, op 22 januari is de fysieke single uitgekomen en op 30 januari is de videoclip in première gegaan op YouTube.[3] Tijdens de aflevering van RTL Boulevard van 11 januari werd bekend dat Anita borstkanker heeft en hiervoor chemotherapie moet ondergaan.
Op 30 april 2010 stonden ze net als vorig jaar op het Koninginnedagfeest van Radio 538 op het Museumplein in Amsterdam. Tijdens dit optreden werd er een nieuw nummer gespeeld.

In oktober 2009 werd ook bekend dat Romy van Ooijen en Marion van Iwaarden, het tweede 2 Unlimited duo, in 2010 weer een single zullen uitbrengen.