Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zoek 'ik hou van je zonder franje' op Youtube?

Laatst heb ik het lied gevonden maar ik ben nu al een hele tijd bezig om het te zoeken op Youtube maar het is nergens te vinden. Het is van Kinderen voor kinderen en stond als het goed is op CD 17.

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik heb hem al een keer geluisterd op Youtube.. dus als het goed is staat hij er wel op.. maar hij is echt onvindbaar

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het lied hééft op Youtube gestaan, maar de gebruiker die 'm daar op had gezet heeft zijn account beëindigd en daarom is de video niet meer beschikbaar. Zie http://www.videosurf.com/video/kinderen-voor-kinderen-17-ik-hou-van-je-zonder-franje-1213475993
Een dvd ermee is helaas ook niet mee te vinden. Erg jammer, want behalve dat Toon Hermans de tekst en muziek voor "Ik hou van je zonder franje" heeft geschreven, zong hij de solopartij er zelf op mee.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

het staat idd op cd 17 maar niet op youtube
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan het ook niet vinden.
Niet te vinden op youtube en ook niet op de kinderen voor kinderen site (staan ook veel liedjes op)
Daar staat wel de songtekst.

http://kvk.vara.nl/Songteksten-single.420.0.html?&tx_ttnews%5Btt_news%5D=545&cHash=7c373b3c70be1e136d34d15592686bfb
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of hij erbij staat, dat weet ik niet, maar pagina`s genoeg zou ik zo zeggen met heel veel clips van kinderen voor kinderen...
Dus zelf even zoeken of dat nummer ertussen staat.
Ik kon hem niet zo snel vinden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding