Wat betekend de band naam Atreyu? En hoe kwamen we op het idee het te gebruiken?

Ik heb ooit ergens gehoord dat Atreyu iets betekend of iets was

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Het beste antwoord

Enige dat ik weet is dat Atreyu de jonge krijger is in het verhaal van the Neverending Story.

Toegevoegd na 1 minuut:
Afbeelding van Atreyu met zijn paard Artax.

Aanrader om die film te zien, ik vond die geweldig toen ik klein was (en het blijft nog steeds een mooie film.

Toegevoegd na 27 minuten:
The band was originally named “Retribution” but, when they found out that another band from Hemet, California had been using the name, they changed their name to Atreyu,” after the character from the fantasy movie The Neverending Story (by Michael Ende).

het klopt dus wat ik al dacht :)
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit wou ik dus ook als antwoord geven. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, inderdaad prachtige film. +

Andere antwoorden (1)

http://www.encyclo.nl/begrip/atreyu

hier vind je de betekenis van de naam.