Een goede Piano vst voor fl studio. Wie weet het?

Ik wil graag een goede (qua kwaliteit) piano vst voor fl studio kopen of eerst een demo downloaden kan ook. Dan weet ik teminste hoe goed de vst is. Maar ik weet niet welke de beste is. Wie weet een goede vst die ik kan gebruiken? Ik heb al allerlei soorten geprobeerd maar ze waren toch niet echt professioneel opgenomen. Het maakt niet uit hoeveel mb, gb of zelfs tb het is. Graag wil ik er eentje hebben. wie weet er een?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Ik gebruik zelf deze

http://www.vst4free.com/free_vst.php?id=204

Het is misschien niet de beste, maar hij is gratis en als je er een beetje reverb erbovenop gooit klinkt hij heel overtuigend. Wel moet je deze met een midi-controller spelen (als de noten met een constante velocity worden gespeeld klinkt het heel onrealistisch).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

tja. Fruityloops is nou ook niet echt het beste programma om mooie samples in te maken. je kunt veel beter logic of East West gebruiken.

maar, ik heb zelf ook Fl :) ik gebruik voor piano geluiden het programma Sytrus. dit heeft redelijk mooie geluiden. (ook de strings e.d. zijn goed te doen)

veel succes ermee!

Toegevoegd na 1 dag:
oja, nog eentje.
hij zit (volgens mij gewoon standaard, want ik heb m niet apart gedownload). gewoon bij het rijtje in Fl Studio (nummer 8 dan)
Fl-Keys. ook een goeie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, ik zeg toch niet dat het de slechtste is. maar in studio's zie je niemand Flstudio gebruiken hoor. alleen maar Logic of qbase. en voor de professionelere dingen gebruik je echt geen flstudio.
het is geen slecht programma, zeker niet. maar zeker niet de beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar sytrus heeft geen mooie akoestische piano sound. Dat is de probleem he die ik bedoel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, klopt. meer futuristische piano-achtige dingen. vandaar ook mijn verbetering :) dat is gewoon een mooi geluid. (Fl keys) volgens mij zit hij er standaard bij.