wie heeft het nummer argwaan van gerard cox ?

ik weet niet of het hier mag
maar ik zoek het nummer " argwaan" van Gerard Cox van het album
" ik hoop dat het nooit meer ochtend wordt"
nergens te vinden zelf niet in de online stores als itunes ?
Ik zoek alleen dat nummer. iemand ?????

Toegevoegd na 35 seconden:
het mag ook een youtube video zijn of zo

13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Ik heb een site gevonden waar je albums van Gerard Cox kunt downloaden. Het nummer 'Argwaan' staat op de lp "Ik hoop dat het nooit ochtend wordt".

Zie Dirk's Muziek Archief:
http://dma-nl.blogspot.com/2010/08/gerard-cox-ik-hoop-dat-t-nooit-ochtend.html

Ik hoop dat het lukt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
10 points ;) in 11 min

Andere antwoorden (2)

probeer het eens via de website van gerard cox
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
al gevraagd hopelijk sturen ze me een mailtje maar ik vis met meer hengels ;)
Hier staat het album te koop:
http://cgi.benl.ebay.be/Gerard-Cox-hoop-t-nooit-ochtend-wordt-/330470758485?pt=BENL_Muziek_Vinyl_1&hash=item4cf1979855

Toegevoegd na 17 minuten:
Oh je hebt gelijk. Hier staat de juiste single wel te koop, als ik het deze keer goed zie:
http://cd-dvd.marktplaats.nl/vinyl-nederlandstalig/361389241-gerard-cox-zo-zijn-we-niet-getrouwd.html?return=eJwlitEOgjAMRf%2BFBB5hg%2BjDyGLwTxqYsDC2Zi2BaPx3qz71nNsDRpuXN6ono6%2FKFOQgj0u%2FMKNpmjWhi%2FUGeWUMAEx1DM0%2FqXHB2xmsriaynMpuKLt7YLlPj4L0mEhEC%2BJ3VQKbPIa4by77UXQ9RCHPB0As20urZpchTz8c0ylFIi9JWyHuVlVMVhf9%2BwN4%2BTjU&df=1&fta=eNotjVFugzAQRO%2ByUvi2aaMks%2BIKvQLaYkKsGrC8JqBGuXtMm78Zjd4bwQkPxRm0pNDeJShxqZ%2BgLTS2ctrkGRwyfn1kvTqF5ZhheIyYlrFPvuOfFZKGVWQ61GbokyRXQjdvPKtHXcW4NKbK2tjdXdRRhp7YF5XiA%2BTd%2FynIHs9y7L4ve7VlyXMUp23opyHfdsKU4QIaZWt3SeHcn6UGyUr89Y53YoHB4%2Fl8AcNJRqI%3D&fta_ind=1&fs=1

Tja, in die tijd waren er nog geen CD's. Het is de vraag of 't ooit op CD is uitgebracht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
helaas het is een ouderwetse single (vinyl) platenspeler heb ik niet en bieden kon niet meer maar ja al kon het nog, dan heb ik er nix aan.