wie is de zanger of welke groep heeft gezongen het nummer Annemarie? Ik kan nergens de goeie vinden...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

er zijn verschillende mensen die een liedje hebben gemaakt over Annemarie. Zit die van jou hier misschien tussen? Bob Davidse De Sjonnies Eddy Christiani Wim Sonneveld Wietse van Tol Philippe Robrecht Toegevoegd na 37 seconden: ik denk inderdaad dat de bovengenoemde Bloem bedoeld wordt.

Omdat het eigenlijke nummer heet: "Even aan mijn moeder vragen", gezongen door Bloem

hier heb je de versie van Bob Davidse(Nonkel Bob)

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=hMpVBn5k9eg

Als het inderdaad om "Even aan mijn moeder vragen gaan, dan heet de band Bloem en de zanger van Bloem heet Joost Timp (en hij is dan weer de zoon van Mies Bouwman, maar dat geheel terzijde.)

Als je bedoelt "AnneMarie je bent de zon in mijn leven ,in wind of in regen ze schijnt als ik haar zie.Zilver en goud zou ik haar willen geven ..... dan is die van de Sjonnies

Gezien het uitblijven van een reactie van de vraagsteller is misschien het juiste antwoord nog niet gekomen. Daarom nog een poging: bedoel je het lied van De Havenzangers? Annemarie, waar gaat de reis naar toe (2x) Al naar het stadje klein Daar waar de jongens zijn Anne, Anne, Anne hopsasa Annemarie Al naar het stadje klein Daar waar de jongens zijn Anne, Anne, Anne hopsasa Annemarie Annemarie, wat wil je in de stad (2x) Ze zoekt voor haar een man Die van haar houden kan Anne, Anne, Anne hopsasa Annemarie Ze zoekt voor haar een man Die van haar houden kan Anne, Anne, Anne hopsasa Annemarie Annemarie, daar heb je toch niks aan (2x) Biedt zich een jongen aan Dan moet je trouwen gaan Anne, Anne, Anne hopsasa Annemarie Biedt zich een jongen aan Dan moet je trouwen gaan Anne, Anne, Anne hopsasa Annemarie Annemarie, daar hoef je niet te zijn (2x) 't Is toch net zo fijn Om hier bij ons te zijn Anne, Anne, Anne hopsasa Annemarie 't Is toch net zo fijn Om hier bij ons te zijn Anne, Anne, Anne hopsasa Annemarie Anne, Anne, Anne hopsasa Annemarie...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100