Stel: je ziet een toffe rockband...

met welk dier vergelijk je elke afzonderlijke muzikant? (zanger, gitarist, bassist, toetsenist, drummer en...de man achter de knoppen voor het geluid)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

zanger; poes omdat een goeie zanger een goed gevoel voor stijl moet hebben en om aandacht vraagt gitarist; een panter. Gevoel voor stijl, kan af en toe keihard zijn en hoort direct op te vallen. bassist; een mier. Een goede bassist valt niet op maar is toch onwijs belangrijk voor de band. toetsenist; Kameleon. Omdat een toetsenist zich aanpast aan het nummer en mee gaat met de omgeving. drummer; Olifant. Hoort op te vallen en veel geluid te maken. de man achter de knoppen voor het geluid; een spin. Omdat die alles aan elkaar verbind.

Zanger=Aap Gitarist=Tijger Bassist=Leeuw Toetsenist=Slang Drummer=Olifant Vraag me niet waarom, maar dit komt in me op...

Zanger: Olifant Gitarist: Aap Toetsenist: Hagedis Drummer: Krokodil De man achter de knoppen voor het geluid: Puma

Zanger= hond gitarist= tijger bassist= nijlpaard toetsenist= giraffe drummer= koe geluidsman= aap

zanger: arend gitarist: hyena bassist: beer toetsenist:uil drummer: wolf knopjes-geluidsman: octopus

Zanger= Leeuw (ruige rocker) gitarist= Panter bassist= Olifant (de loopjes, deuntjes) toetsenist= Aap drummer= Stokstaartje geluidsman= Tijger Moeilijk uit te leggen waarom, maar ik zie het helemaal voor me !

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100