Van wie is dit nummer, en hoe heet het?

In dit filmpje worden een paar nummers gemixt, dus het fragment van het nummer dat ik bedoel is maar heel kort..
Het gaat om het stukje tussen 54 en 1.07 seconden!
http://www.youtube.com/watch?v=140HJu4iDA4

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Pro Nails van Kid Sister in de Rusko Remix, alstublieft
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het liedje heet Oh fortuna van de dirigent Orff, in de jaren 80, ik denk tegen 1987 werd er een houseversie van gemaakt door de groep Apotheosis, dat is de muziek wat jij bedoelt in het fragment.
Het schoot de hitparade in, echter de erven van Orff, gingen een rechtzaak aanspannen en het gevolg daarvan is dat de house versie niet meer gedraaid mocht worden en natuurlijk zoals altijd underground wel ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-1 als je goed leest staat er "Het gaat om het stukje tussen 54 en 1.07 seconden!". Het begin is inderdaad oh fortuna, maar daar gaat het niet om.