Hippe Balkan Beats gezocht! (Lees toelichting)

Het nummer "Disko Boy" van Shantel is een typisch voorbeeld van een lekkere hippe "Balkan Beat". Ik ben op zoek naar meer van zulke nummers, wie heeft leuke suggesties voor mij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.8K

Het beste antwoord

Ik heb wel een aantal balkan als midifiles staan. weet niet of je daar wat aan hebt. mail anders ff je e-mail adres door dan stuur ik ze wel door. kijk anders even bij www.cromidi.com
mijn adres is jp.dekruyf@home.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeer uitgebreide website met zeer veel titels! Bedankt!

Andere antwoorden (4)

Ik denk dat nummers van de band ''Balkan Beat Box'' ook wel een ''Balkan Beat'' hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen flauw idee wat je zoekt maar één van de radiozenders in GTA IV speelt Oost-Europese muziek, kijk eens of er hier wat bij zit.

* Gruppa Kino -- Gruppa Krovi
* Marakesh -- Zhdat
* Zvery -- Kvartira
* Seryoga -- King Ring (*)
* Seryoga -- Liberty City
* Splin -- Liniya Zhizni
* Basta -- Mama
* Leningrad -- Nikogo ne Zhalko
* Ranetki -- O Tebe
* Dolphin -- RAP
* Glukoza -- Schweine
* Ruslana -- Wild Dances
* Oleg Kvasha -- Zelenoglazoe Taksi

(Ik heb de toevoeging in The Ballad of Gay Tony weggelaten omdat dat niet echt Oost-Europees is maar gewoon generic dance muziek.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shantel is geweldig! Ken je deze?

http://www.youtube.com/watch?v=wNyAX01ye3Q

Toegevoegd na 4 dagen:
Deze zal waarschijnlijk ook bij jou in de smaak vallen.

http://www.youtube.com/watch?v=yqErQ-OeIoY&p=3BB72295EC77A9B2&index=117&playnext=17

Toegevoegd na 4 dagen:
Deze zal waarschijnlijk ook bij jou in de smaak vallen.

http://www.youtube.com/watch?v=yqErQ-OeIoY&p=3BB72295EC77A9B2&index=117&playnext=17
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hou van balkan muziek, maar om eerlijk te zijn vind ik die Shantel niet zo leuk. Sorry.

Ik hou zelf veel van Albanese muziek. Dit vind ik een heel leuk liedje. Misschien vind je dit ook leuk. Word er helemaal vrolijk van. Is alleen muziek en geen zang. Wil je laten weten of je dit leuk vind??