weet iemand nog leuke liedjes voor tijdens actief sporten?waar je lekker energie van krijgt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik weet wel iets dat je vooraf kan doen voor de teamgeest, het gaat als volgt: Jij schreeuwt: "Soep Soep Soep" De rest Schreeuwt: "ballen ballen ballen" Jij Schreeuwt: "Kiele Kiele Kiele" De rest Schreeuwt: "HE HE HE" Jij schreeuwt: "Soep" De rest Schreeuwt: "Ballen" Jij Schreeuwt: "Kiele" De rest Schreeuwt: "He" Jij schreeuwt: "Soep Ballen Kiele" De rest Schreeuwt: "HE HE HE" Allen: Ja...lalala Ja..lalala lalalahhh 3 x herhalen Je zult zien het werkt, je sport actiever dan ooit tevoren.

Eye of the tiger van Survivor, klinkt afgezaagd maar vanwege die scene in Rocky waarin hij die trappen oprent (en ik heb de film eigenlijk verder nooit gezien), krijg je er energie van! Ook latin is vaak erg opzwepend!

Dirty little secret - the all American rejects Johnny - van di-rect I like it - enrique iglesias Bodies - robbie williams

We zullen doorgaan (André van Duin )

Benny Benassi - Satisfaction Maar deze is toch wel de beste, prrr prrr:

Rammstein - Feuer Frei Het liedje is heel erg energiek, werkt trouwens ook om wakker te worden :D

http://www.youtube.com/watch?v=VY_I6doz6Qk Drowning Pool - Let The Bodies Hit The Floor

Uit de musical Sister Act: Oh Maria! Toegevoegd na 20 seconden: Film, bedoel ik.

trance,dance of disco muziek.vlotte muziek met een lekkere beat erin een idee?