Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe weten ze dat?

ik heb nummers ,die ik leuk vindt ,van youtube bij mijn favorieten gezet.
na een tijdje waren ze plotseling weg.
de juiste tekst ken ik niet meer maar t komt erop neer dat ik niet bevoegd was om die nummers op te slaan.
hoe komen ze erbij dat ik een nummer heb vast gezet?
overigens zijn de nummers gewoon op bovenstaande site te beluisteren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
490

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

waarschijnlijk heeft youtube een bericht gekregen dat deze videos beschermd voor kopieren oid heeft gekregen
Dus als ze dan in je favorieten staan, ik vraag me alleen even af in welk favorieten die op de site van youtube of in de favorieten van je browser zelf ?

maar normaal gesproken worden video die je bewaard ook in je temp files bewaard
nu is de video daarna geblokkeerd voor downloaden dus de link is geblokkeerd
hij wil wel streamen maar niet bewaren meer kwestie van een kleine verandering in de link

zodat hij niet meer verwijst naar wat op je harde schijf staat maar naar het videootje dan nu is aangepast
met die kleine verandering komt dus die melding te voorschijn omdat hij, zeg maar eerst op het internet zeg maar naar het beginnetje zoekt
en daar dus blokkeert. en dus ook dat wat al op je hd staat niet meer kan bereiken
en weer een ander stukje code zoekt ongeldig links op en verwijderd ze als ze op de site van youtube staan.
als ze in de favorieten van je browser staan dan zet daar nog altijd je cookie van je gebruikersnaam etc
wellicht blijft de link daar wel staan maar wordt daarmee toch ook ongeldig.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding