Welk lied is dit?

Vorige week was op een van de Nederlandse commerciële tv-zenders héél vaak een stukje reclame te zien over dat ze binnenkort een avond hadden met 2 dansfilms achter elkaar (ik denk Bring it on 1 en 2, maar dat weet ik niet zeker). In die reclame hoor je een liedje, dat ik niet ken, maar dat echt geweldig klinkt, en dat ik graag zou beluisteren.
Het wordt gezongen door een vrouw, en het genre schat ik in als pop, met een vleugje hiphop (maar geen rap), en klinkt alsof het niet al te oud is.
En de tekst die ze zingt, bestaat uit dingen als m-m-a-a-aha nanarararaha oeoelalalaha etc.

Tja, het is een heel vage beschrijving, ik weet het! Maar die reclame voor die filmavond leek echt tijdens elke pauze te komen, elke dag weer, dus wie weet is er iemand die 'm ook 10 keer voorbij heeft zien komen, en die wel weet welk nummer het is.

Toegevoegd na 25 minuten:
Het goede antwoord is al gegeven, reageren hoeft dus niet meer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

klinkt als lady gaga- bad romance
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien "That La, La, La" van Rihanna
Amadea