Dat ene liedje, van die dell reclame?

de dell inpirioin laptop reclame ofzoo...
Das zo'n grappig nummer maar ik weet niet van wie die is..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgende keer meteen wat duidelijker omschrijven wat je bedoelt!

Het beste antwoord

Het liedje heet "Pack up your troubles in your old kit bag". Het wordt in een nieuw arrangement gezongen door James Mann.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat is The Chordettes met Lollipop. Zie http://www.youtube.com/watch?v=9-DuC0tE7V4
Dat is het origineel. Wel vaak gecovered, dus van anderen kan je ´m ook vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij was eerst! +
"Trace" geschreven door Explosion Robinson.
Gezongen door Melati Malay.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NEEJ MENSEN!
Ik bedoel niet lollipop maar die reclame van dell met al die kinderen die met zo'n zware rugzak lopen!
Welk nummer is dat??
Het nummer lollipop is van de Chordettes - Lollipop

in de bron link staat de lyrics van dit nummer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De originele versie is van het duo Ronald & Ruby uit 1958 en heet Lollipop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het muziekje van de reclame met die kinderen, met overvolle rugzakken heet pack up your troubles and smile, smile, smile. Het is een oud marsliedje uit de 1e wereldoorlog.