Ik zoek muziek in de trant van.. ik omschrijf het als gemoderniseerde indianenmuziek... het nummer is van: Eddie Vedder, en het heet The Wolf!

http://www.youtube.com/watch?v=6CD1EaUFIeo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
itsme
13 jaar geleden
wat is nu je vraag? zoek je soortgelijke muziek?

Het beste antwoord

Nusrat Fateh Ali Khan

zie bron geen indianenmuziek maar wel de sfeer die jij bedoelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je zou eens kunnen beginnen door de hele soundtrack van de film Into the Wild te kopen. Die is volledig gemaakt door Eddie Vedder. The Wolf is een van de nummers en de rest van de liedjes is wel gerelateerd aan de stijl van The Wolf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens :
Robbie Robertson van de Band.
Die heeft een gans album aan de native American Indian Music gewijd.
voorbeeldje:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oliver Shanti is wat je zoekt.
Geweldige muziek. Je ziet de indianen in gedachten om het kampvuur dansen.

De cd "circles of life" is van het eerste tot het laatste nummer top.