Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik gratis bladmuziek vinden?

Ik zoek gratis bladmuziek voor de (tenor)saxofoon. Het liefst Jazz/blues/funk/etc. Het liefst ook nog eens legaal ;)

Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
6.5K
Amadea
11 jaar geleden
Legaal en gratis, dat gaat niet samen. Als jij legale bladmuziek wilt hebben moet je die kopen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ga naar Google, en typ de titel van het liedje die je wilt met chords saxophone.

Bijvoorbeeld: Wilhelmus chords saxophone
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dan krijg je vast en zeker akkoorden die voor altsaxofoon geschikt zijn, maar niet voor tenor. En geen noten, en dat is nou juist waar Maartah om vraagt!
in een bibliotheek hebben ze dat soms ook wel. hier in groningen in de grote centrale bieb hebben ze dat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Doch gratis kan je daar niet aan komen. Je moet lid zijn om het te kunnen lenen, of geld in de kopieermachine gooien (en dan ben je toch illegaal bezig).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ehm als je al lid bent wat bijna iedereen wel is kan je gewoon lenen. en of het kopieren ervan illegaal is weet ik zo gauw niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kom net bij de bieb vandaan en zat achterin een boek te lezen. en toevallig zag ik een meisje bij de kopieermachine bladen te kopieren met muziek noten erop
Op de website free-scores.com vind je allerlij bladmuziek voor de tenor saxofoon.
Op de website van janwolters.nl vind je gratis populair, jazz, blues en ragtime bladmuziek. Hier vind je o.a. bladmuziek voor tenorsaxofoon voor "Moon Jazz", "Rock Island Line" en "Stagger".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding