Heeft nederland ook een soort Comedian Harmonists gekend?

Dat waren toen een beetje de beatles uit Duitsland!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Purper, de Nederlandse cabaretgroep, en dan met name in de begintijd toen het een humoristisch close-harmony-herenkwartet was. Met Frans Mulder, Haye van der Heyden, Erik Brey.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ha, die SteveBravo;

Ik moet dan meteen denken aan het duo Johnny & Jones. Twee zangers/komedianten van joodse afkomst die voor de oorlog in ons land veel succes hadden en zelfs na hun deportatie in de kampen nog beleven optreden. Over dit duo wordt volgens mij momenteel een film gemaakt.