ik wil een ocarina kopen, iemand suggesties?

ik zoek een ocarina, een met 12 gaten dus een 12-hole.
liever niet te duur en dichtbij nederland zodat ik niet een berg verzendtkosten hoef te betalen.
andere tips en advies over dit instrument zijn ook van harte welkom!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Antwoorden (2)

Deze is niet goedkoop: http://www.varliksaccessoires.nl/a-11845693/muziekinstrumenten/12-gaten-alto-c-keramische-ocarina-met-geschenkdoos-groen-c-key. Maar hij is nauwkeurig in C gestemd, en je krijgt er een geschenkdoos bij.

Toegevoegd na 12 uur:
Veertig euro kost ie en het bedrijf zit in Lelystad (Horst 3839, 8225 NL). Dat is waarschijnlijk toch minder dan 45 dollar plus verzendkosten uit het buitenland!
Amadea
13 jaar geleden
Op onderstaande site is veel informatie te vinden en Ocarinas vanaf ongeveer 45$. 't is wel in het buitenland maar ze maken reclame dat ze geen verzendkosten rekenen, of dit ook geldt voor de goedkopere modellen weet ik niet.