Waar gaat het nummer Stonger van Kanye West over?

ik vind het nummer Stronger van Kanye West een erg mooi nummer, ik leer hem zelfs voor op de keyboard/piano, maar ik weet eigenlijk niet waar hij over gaat.

weet een van jullie misschien waar hij over gaat.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

There are two main points to this song. One is about a female, who he has been trying to get at for a long time, and for some reason she is not feeling him. He has been on her since the nineties, since Prince was on Appolonia, since O.J. had Isotoners... and she didn't reciprocate(=beantwoorden).
Another point to the song is how washed up a lot of music events and musicians are nowadays. He is trying to make a point that he is staying true to real music.

oftewel, over een meisje wat niet met hem kon opschieten en tevens ook over de hedendaagse muziek , dat zijn muziek beter is omdat het nog de 'echte' muziek is. Dat andere muzikanten geen echte hiphop meer maken.