Ik zag onlangs een reclamebord langs de kant van de snelweg staan (vlakbij A'dam) met daarop een festival waarbij o.a. Paul Young optreedt.

kon echter niet zien wat het was, wanneer en waar...
Heeft iemand wel enig idee?
ik kan het ook niet terugvinden op internet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

18 september 2010 in de Brabanthallen

Toegevoegd na 8 minuten:
is trouwens tijdens het 'A night to remember' festival me o.a Rick Astley, Marc Almond, Nik Kershaw ea
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet geen reclame lezen tijdens het rijden, je hebt je ogen op de weg nodig.Men moest alle reclameborden welke langs de weg geplaatst mogen worden verbieden,
men verwacht wel dat we alle verkeersborden gezien hebben, maar ongewild leest men de reclameborden en ziet men de verkeersborden over het hoofd. Het gevolg kan men raden.