ik wil graag een gitaar kopen, maar ik heb niet zoveel geld. weet iemand hoe ik aan een goedkope klassieke gitaar kan komen. 2-de hands maakt niet uit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Kom de mijne maar halen. Moeten alleen nieuwe snaren op. Goedkoper kan niet.

Toegevoegd na 22 uur:
mobiel 05-42520154 (ALLEEN VOOR VRAAAGSTELLER)

Toegevoegd na 22 uur:
06 natuurlijk en niet 05
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Marktplaats vindt je er zat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is er een muziekschool in je gemeente?
Ga daar eens kijken, misschien weet de gitaarleraar iets(leerlingen die gestopt zijn of juist een duurdere gekocht hebben, of willen kopen als ze de huidige kwijt zijn
13 jaar geleden
Ligt eraan hoeveel je uit wilt geven
ik weet niet of er bij jou in de buurt een kijkshop is
Maar daar kun je voor 80 euro een gitaarset Bestaande uit: gitaar klassiek model, studieboek deel 1, gitaarhoes en stemfluit kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Muziekwinkels verkopen dikwijls ook tweedehands instrumenten van goeie kwaliteit.
Maar niet iedere verkoper zal aan U verkopen als je nog niet kunt spelen.
Ik had het voor als jonge tiener ....ik zag een tweedehands Rickenbacker 12-string...en wou die hebben. De verkoper zei:kan je spelen? Ik zei neee...leren
De verkoper zei: leer eerst spelen en gaf me een guitar
Als je kunt spelen:mag je die 12-string kopen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laatst bij de action gezien, en redelijk betaalbaar om het te leren denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via MP heb een klassieke gitaar gekocht voor eur 30,- Een nieuw snarenset is eur 7,95
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk op tweedehands sites, marktplaats.nl of tweedehands.nl enzo daar kan je meestal wel je dingen vinden die je zoekt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'n Tijdje geleden was er een bij de Lidl voor 50 euro, aanbiedingen bij Lidl en Aldi in de gaten houden dus!