In GTST zet Ludo regelmatig klassieke muziek op ,welk nummer is dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je een link vinden ervoor?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee,helaas,weet bijna niets van klassiek,maar vind t erg mooi,het is gezongen door een vrouw.
sorry voor zo weinig info....
Amadea
13 jaar geleden
Is het te horen in één van deze afleveringen: http://www.rtl.nl/components/soaps/gtst/index_video.xml
Zo ja, welke?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kende deze site ,maar weet niet in welke aflevering ie zat,en dat maakt t knap lastig,volg gtst niet echt maar de keren dat ik t zag,hoorde ik die muziek,ik hoop op een echte gtst fan die van klassiek houdt;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het wordt lastig cocon, maar daar hou ik juist van. Ben geen kijker van GTST maar weet iets van klassiek, leuke opdracht. Ik ga achteraan maar kan even duren. Geduld dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geeft niks,ik heb de tijd,maar niet om zo diep te zoeken ;)

Antwoorden (2)

Ik zei net bij reacties kan even duren, komt die dan, mag je zelf een uitzoekn, staan meerder klassieke nummer tussen:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/achterdeschermen/vragen/muziek.xml

Toegevoegd na 17 minuten:
Ik denk Kathleen Battle.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is niet wat ik bedoel,maar wat een mooie stem heeft zij!
dank voor de moeite
Heb reeds verschillende muziekstukken in zijn huiskamer langs horen komen. Maar dit was er dacht ik een van: