Komt het programma Idols nog eens terug?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hoop het niet :o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoop het!
Idols is het leukste muziek programma.

Het beste antwoord

We hadden vorige keer x factor en nu hollands got talent,maar ik vertrouw erop dat t ooit terug komt! Vind dat zelf nl.het spannendste. Goeie vraag trouwens +1.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus

Andere antwoorden (1)

Ja, dat is zeker de bedoeling.
Voor de afwisseling wilde RTL het ene jaar Idols doen en het andere jaar X-factor.
(wat in mijn ogen hetzelfde is)
Vorig jaar is Idols er bij ingeschoten omdat RTL vond dat X-factor leuker was op tv en op dat moment succesvoller als Idols.
Het is zeker de bedoeling om Idols terug te laten keren op de Nederlandse tv.