Is dit een goeie mp3/mp4?

http://admin.kortingswinkel.nl/image.html?id=40613&var=4 over deze heb ik het

Toegevoegd na 36 seconden:
sorry deze url: http://admin.kortingswinkel.nl/product/40608/SELARSL280MP3MP4spelertouch.html

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Mij staat het eigenlijk niets aan...

ik zou hem niet kopen...

met deze MP3 heb ik 4 jaar lang plezier gehad(Toen na 4 jaar ging die kapot)
hij is ook nog oplaadbaar

http://www.kijkshop.nl/product/26279/4775-4805-4812/beeld-en-geluid/geluid/mp3-/-mp4-spelers/difrnce-mp4-speler-mp1850/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen MP3 MP$. Dat zijn bestandsformaten. Je bedoelt over het goede apparaten zijn om deze af te spelen.

Het is eebn onbekend merk. De qualificaties lijken goed. De prijs is erg laag. Vaak is daar een reden voor, bv slechte componenten gebruikt of bespaart op intern geheugen (Langzaam). Je loopt het risico dat er snel problemen ontstaan met de gevoeligheid van het touchscreen. Zorg ervoor dat je minimaal een jaar garantie hebt als je dit ding wilt kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jou vraag is denk ik moeilijk te beantwoorden, zo op het eerste gezicht lijkt deze speler over alle functies te beschikken die je zou mogen verwachten en dan is 39 euro niet teveel betaald, het zegt echter natuurlijk niks over de kwaliteit van dit apparaat. gaat hij na twee weken stuk, dan was 39 euro wel veel geld.
Wat voor mij ook een probleem zou zijn is dat je op deze manier van kopen geen idee hebt van de geluidskwaliteit en dat is toch één van de belangrijkste dingen.
Ik zou dus kijken of je deze speler ergens in een winkel kunt uitproberen voordat je tot de koop overgaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor 39 euro waarschijnlijk wel, maar spaar liever even door voor een echte Ipod touch, want daar wil dit ding namelijk op lijken. Koop desnoods voor 100 euro goede een tweedehands.

De kwaliteit van de oordopjes is ongetwijfeld bedroevend en het is de vraag hoe lang de accu mee gaat en of vervangen mogelijk is. ZO ja, dan zijn de kosten waarschijnlijk hoger dan 39 euro en dus wordt het ding waardeloos.

Ook de software om liedjes op het apparaat te zetten zal niet super zijn. Als je echt niet meer hebt dan 39 kun je de gok nemen, maar voor mij hoef je er niet een te bestellen.