Waar kan je oude uitzendingen van de 'coen en sander show' (3fm) Beluisteren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Bij Beeld en Geluid in Hilversum, je kunt het ook online bestellen:

http://www.beeldengeluid.nl/zoeken-en-bestellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij giel beelen kan je wel oude uitzendingen beluisteren? Maar ook voor coen en sander?
Op de website van 3fm kan je het terug luisteren. Zie bron link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zoek een uitzending van juli 2009. waar vind ik die?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb even doorgezocht op bovenstaande site, maar kwam niet verder dan begin 2010. Misschien zou je hen kunnen mailen hierover?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed idee.... maar ik heb het idee niet alle mails beantwoord worden.