Wat is goede oppepmuziek?

Morgen gaat een emotionele dag worden voor mij.... langdurige relatie is voorbij en hij vertrekt morgen uit het huis.

Nu ben ik op zoek naar flinke oppepmuziek. Ik wil onder geen beding iets langszaams of emotioneel horen, maar gewoon muziek van:

blij dat hij weg is, de beuk er in!

Muziek waardoor ik mij sterk voel (GEEN ballads dus).

Help help help

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.5K

Het beste antwoord

Europe - The final countdown
BoneyM - Hooray Hooray, It`s a holy-hollyday
Bryan Adams - Summer of 69

Toegevoegd na 6 minuten:
Bon Jovi - You give love a bad name.
Cher - If i could turn back time.

Oh..enne... Be strong.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (20)

Ik zeg
Yolanda be cool ft Dcup
Sterkte!

Toegevoegd na 4 minuten:
Het nummer heet trouwens We don't speak Americano
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is voor iedereen anders. Van bovengenoemde nummer wordt ik juist erg chagrijnig, de radio gaat op een andere wanneer dat nummer opkomt. Zelf wordt ik erg vrolijk van tiroler polkas, terwijl anderen dat juist verschrikkelijk vinden. Muziek als kelly klarkson is ook in zo'n situatie leuk om hard op te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf Porgy and Bess eindeloos gedraaid, en de, destijds l.p. van Boudewijn de Groot die begint met "Hoe sterk is de eenzame fietser"".
Porgy and Bess is prachtige muziek. Bess eindigt ook alleen omdat Porgy naar de grote stad trekt.
Je kent het toch wel: Bess, you is my woman now. Prachtig! En: I've got plenty of nothing, and nothing is plenty for me!

Heel veel sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BOB MARLEY-No woman no cry! (jointje der bij)Ben je weer helemaal happy:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
conny vd bosch: ik ben gelukkig zonder jou
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh sorry hoor. Ik dacht dat de tekst is goed...
veel strekte!
Eminem ft Rihanna - Love The Way You Lie

Toegevoegd na 15 minuten:
En veel nummers van Mumford and Sons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schijnt dat trance muziek goed voor je is, ivm de bpm, je hartslag gaat mee in het ritme van de muziek.
Wat een perfect ritme schijnt te zijn.......

Wat ook erg grappig is: oude serie liedjes, david de kabouter enz. staat allemaal op youtube.

Of, Anime muziek, erg vrolijke deuntjes (bijv. God is a girl Anime, Flying high Anime, oh oh Sexy vampire)

Worden wij altijd vrolijk van hier.

en als dat allemaal niet werkt, Crazy indians by buffalax.
Tunak tunak tun van Dahler mehndi, gegarandeerd lol!

Sterkte morgen en succes.

En volgens Fries gezegde: nei dizze wer in frisse......
(na deze weer een frisse)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
♪♫ Vuile huichelaar....Pak jij je koffer maar ♪♫
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik leef niet meer voor jou van Marco Borsato
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is een goeie als je de beuk erin wilt zetten..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beuk erin... mooi. Ik hou ervan wanneer ik in een soortgelijke situatie zit, liedjes te luisteren die je het gevoel geven dat je het makkelijk alleen kan en verantwoordelijk bent voor je eigen geluk en daar niemand bij nodig hebt. Swingend het liefst natuurlijk! En met live-filmpjes krijg je het hele opzwepende gevoel mee.. als je daar de tijd voor heb. Tijdens de afwas of iets dergelijks natuurlijk de studioversie ;) Misschien niet helemaal de beuk de erin, maar dit is mijn input.

- Make it mine - Jason Mraz: http://www.youtube.com/watch?v=rrBoZzD9LHI&feature=related
- Perfectly Lonely - John Mayer: http://www.youtube.com/watch?v=bfMTQQkkxOA&feature=related
- Clap your hands - Sia: http://www.youtube.com/watch?v=WybpwGL1aos&annotation_id=annotation_317941&feature=iv
- Whoopsiedaisy - Jenny Lane: http://www.youtube.com/watch?v=GFbNxrdqICE&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=RLqCzii1rVo&feature=related

Kan er nog wel tig neerzetten, maar hoop dat je er wat aan heb zo! Uit onderzoek blijkt trouwens ook dat met je handen werken je hoofd leegt.. in welke activiteit je dat ook het liefst heb. Neem de tijd om dingen te vergeten.. en zielige liedjes om even goed bij te janken vermijden ook wat meer het gevaar dat je iets niet afsluit. Als ik mijn eigen muziek al had opgenomen stuurde ik je dat, maar helaas. Enfin, ik dwaal af.. excuses!

Volume op 10 he!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok dus je wilt de beuk erin?
Eat this: Killing in the name of - Rage against the machine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat dacht ik!
IOS - STAP UIT DE SCHADUW!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anouk Nobody's wife of R U kidding me
Lekker meeschreeuwen!
Succes en denk aan de buren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dé echte blij-dat-hij-weg-is-muziek:

I Will Survive!

First I was afraid
I was petrified
Kept thinking I could never live
without you by my side
But I spent so many nights
thinking how you did me wrong
I grew strong
I learned how to carry on
and so you're back
from outer space
I just walked in to find you here
with that sad look upon your face
I should have changed my stupid lock
I should have made you leave your key
If I had known for just one second
you'd be back to bother me

Go on now go walk out the door
just turn around now
'cause you're not welcome anymore
weren't you the one who tried to hurt me with goodbye
you think I'd crumble
you think I'd lay down and die
Oh no, not I
I will survive
as long as i know how to love
I know I will stay alive
I've got all my life to live
I've got all my love to give
and I'll survive
I will survive

It took all the strength I had
not to fall apart
kept trying hard to mend
the pieces of my broken heart
and I spent oh so many nights
just feeling sorry for myself
I used to cry
Now I hold my head up high
and you see me
somebody new
I'm not that chained up little person
still in love with you
and so you felt like dropping in
and just expect me to be free
now I'm saving all my loving
for someone who's loving me
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik leef niet meer voor jou - Marco Borsato

Toegevoegd na 45 seconden:
Oh die stond er al!

Anouk met girl girl girl
13 jaar geleden
Emotioneel passend:
talking heads - psycho killer
http://www.youtube.com/watch?v=l5zFsy9VIdM
rage against the machine - gorilla radio
http://www.youtube.com/watch?v=7eZAqMYat-0

Inhoudelijk passend:
jenny arean - het is over
http://www.youtube.com/watch?v=Z2B4d5GMEik
brigitte kaandorp - ik ben hem kwijt (awesome)
http://www.youtube.com/watch?v=AKzFboS5ShI
*gebbelie frapsewap* - laissez-tomber les filles
http://www.youtube.com/watch?v=rMhO0Kfl5Ck

Nazorg:
hair - black boys/white boys
http://www.youtube.com/watch?v=z6JCCayPG7k

Allemaal beïnvloed door persoonlijke smaak uiteraard :) heb zo ruim mogelijk genre gezocht. Hee good day gewenst