Op welke DVD van FOCUS staat dit nummer? http://www.youtube.com/watch?v=LW6v-mqo17Q&feature=related

Ik dacht Live in america, maar ik weet het niet zeker! Als ik weet welke dvd het is kan ik gericht gaan zoeken! Want dit juweeltje wil ik graag in huis hebben!

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik bedoel dus: Deze uitvoering, dit is een DVD uitvoering!
Ik weet dat er meerdere uitvoeringen op dvd zijn gezet! Maar het gaat mij om deze DVD!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Er staat ook een uitvoering op de DVD The ultimate anthology. Bestel-info: Ragnarock DVDL 008 D.
En op de documentaire-DVD Inside Focus.
En op de DVD Broadcasting live 1971-1973.
En op de Pinkpop DVD : The vintage years 1970-1974. Bestel-info: Universal 9817877.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hocus Pocus staat in ieder geval op 'Masters From The Vaults' en 'Live in America'. Maar aangezien het een van hun bekendste en meest gecoverde nummers is, zal ie wellicht ook op andere dvd's staan als die er zijn.