Wat werd er tussen ongeveer 20:10 en 20:15 afgespeeld op Skyradio?

Ik hoorde dit bij iemand in de auto en ik heb geen idee hoe dit nummer heet.

5 maanden geleden
in: Muziek
1.2K
Pieterke
5 maanden geleden
Hier vind je de playlist van vandaag: https://www.relisten.nl/playlists/skyradio
Mini93
5 maanden geleden
Bedankt!! Had daar naar gezocht maar kon het niet vinden. Heb het nummer gevonden :)
Pieterke
5 maanden geleden
Graag gedaan. Veel luisterplezier!
Antoni
5 maanden geleden
@Mini93, welk nummer was het nu?
anneliez
5 maanden geleden
de makkelijkste manier is om te mailen naar Sky en hen die vraag te stellen. Die hebben de speellijst nog wel
Mini93
5 maanden geleden
Het gaat om "Somewhere only we know" van Keane, weet ik sinds woensdagavond :)

Antwoorden (1)

Volgens https://www.relisten.nl/playlists/skyradio/16-11-2023.html was dat "Is it love" van Loreen.
Oh, wacht deze vraag is gisteren gesteld. Dan moet ik dus een dag eerder opzoeken....

Het gaat om "Somewhere only we know" van Keane.
Toegevoegd op 16 november 2023 21:43: tekst, video
Amadea
5 maanden geleden