Kan ik in vak 103 van de Ziggo Dome de artiest goed zien?

Ik heb kaartjes gekocht in de Ziggo Dome, vak 103 rij 6. Nu vraag ik mij af, gezien de hoge prijs van de kaartjes, of ik eigenlijk wel de artiest goed kan zien. Hier is ook een afbeelding van waar ik precies zit (het vierkantje in vak 103)

Picture for question
7 maanden geleden
in: Muziek
1.9K
Ikhebgeenidee
6 maanden geleden
Zal afhangen van de opbouw van het podium.
Je mag er van uit gaan dat je iets kunt zien, anders zouden ze de stoelen niet verkopen, lijkt me.
Om het echt goed te kunnen zien, zijn eigenlijk alleen de twee vakken direct voor de stage geschikt.

Antwoorden (1)

De stage is waar de artiest staat, u zal het over het algemeen wel kunnen zien. Maar het zicht zal niet altijd perfect zijn.
6 maanden geleden