Wat zou Meat Loaf NOOIT doen?

Altijd als ik dit nummer hoor, vraag ik me af: WAT dan niet?
Alles wat hij uit liefde wél doet versta ik wel, maar net dat ene wat hij nooit zal doen, ontgaat me.
http://www.youtube.com/watch?v=788H0K5KrYI&feature=PlayList&p=8CBA724B03D3E392&playnext=1&playnext_from=PL&index=7

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Hij zal nooit tegen je liegen.
Hij zal nooit vergeten hoe je je nu voelt.
Hij zal het zichzelf niet vergeten als we vanavond niet 'all the way' gaan.
enz.

Lees eens de songtekst...

Toegevoegd na 3 minuten:
i'll never lie to you and that's a fact
But i'll never forget the way you feel right now, oh no, no way

But i'll never forgive myself if we don't go all the way tonight

But i'll never do it better than i do it with you, so long, so long

But i'll never stop dreaming of you every night of my life, no way

After a while you'll forget everything
It was a brief interlude and a midsummer night's fling
And you'll see that it's time to move on
I won't do that! no i won't do that!

And sooner or later, you'll be screwing around
I won't do that! no i won't do that!

Toegevoegd na 10 minuten:
In de derde zin moet 'vergeten' natuurlijk 'vergeven' zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Volgens mij zegt hij dat hij alles doet voor liefde behalve liegen. THAT is dus "liegen"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is blijkbaar een mysterie, wat er precies bedoeld wordt. Een heel onderwerp van Wikipedia wordt er aan dit lied besteed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo'n mysterie is het niet. Hij zegt dat hij alles zal doen voor de liefde, maar noemt vervolgens in elk refrein iets dat hij zeker niet zal doen.
Echt een prachtige tekst!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
I'm nobody... Maar ik ben dan ook een songtekstfreak...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dus ook en kan het niet uitstaan als ik een liedje niet snap. Ik moet altijd minstens weten waar het over gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Herkenbaar. Human van de Killers heeft me ook wat tijd gekost. Maar ook prachtig vind ik...
De juiste vertaling weet ik niet, maar volgens mij is het vreemdgaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook...
Gewoon naar de tekst luisteren ; hij zou ALLES voor haar doen maar niet de dingen waarvan hij zegt dat hij ze nooit zou doen.

[quote], I'll never lie to you and that's a fact
But I'll never forget the way you feel right now, oh no, no way, And I would do anything for love, but I won't do that[/qoute]

Maar ik zal nooit tegen je liegen en vergeten hoe jij je nu voelt. Ik zou alles doen voor de liefde, maar dát niet.

Niet echt één van zijn allerbeste teksten trouwens als je het mij vraagt, en ook niet één van zijn beste melodieën trouwens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Smaken verschillen. Ik vind het een fantastisch nummer, Heerlijk ritme, geweldig gezonden.
Daarbij voegt jouw antwoord niets toe, aangezien ik dit als (veel uitgebreider) heb beantwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We waren tegelijk aan het typen ; ik heb alleen tussendoor allerlei andere dingen gedan dus ik kwam een beetje laat door. Maar begrijp me niet verkeerd hoor ; ik ben wel een fan (van het eerste uur zelfs), maar vind dit niet één van de sterkere. Maar ook niet slecht. Smaken verschillen inderdaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zit 2 uur tussen. Drukke dame... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou...druk...voornamelijk om de haverklap afdouchen en voor de ventilator gaan liggen opdrogen eigenlijk.....en dan vergeet ik wel eens een openstaand tabblad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat er nog wel meer tijd tussen zat, want toen ik begon met antwoorden, stond er nog niet één reactie :lol:
vreemdgaan